KAUBA KONTROLL JA TAGASTAMINE

  • Kauba kättesaamisel kohustub klient avama pakendi ja kaubad üle vaatama. Juhul kui klient kahjustab pakendeid, mis omavad unikaalset väärtust koos kaubaga, siis on kaupmehel õigus keelduda kauba tagastusest või nõuda kahju hüvitamist. Näide: Šabloonid. Müüjal on õigus nõuda šablooni hinna kompenseerimist, kui klient tagastab šabloonid ilma kileta.

  • Juhul kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup, siis tuleb sellest kaupmeest koheselt teavitada.

KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

  • Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kättesaamiseks loetakse sms teavituse edastamist pakiautomaadi operaator firmalt kliendi mobiiltelefonile.

  • Kauba tagastamiseks 14 päeva jooksul võtab klient ühendust e-poe klienditeenindusega ja lepib kokku tagastamise kas pakiautomaadi, kulleriga või tagastab kauba ise. Kõik ühe tellimuse tagastused tuleb tagastada korraga. Tagastuse otsesed transpordikulud kannab kaupmees.

  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata.

  • Tagastatud kauba eest tasub müüja ostjale kogu ostusumma tagasi viivitamatult ostja pangakontole, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul tagastatud kauba jõudmiseni Müüjani.

  • Müüjal on õigus keelduda kauba tagasi võtmisest, kui kaup on kahjustatud või rikutud.




UA-199484640-1